Sök i den här bloggen

Translate

fredag 28 juli 2023

"Tre är en för mycket" av Christina Larsson

Den tredje delen i den mycket nervkittlande serien Agenturen heter "Tre är en för mycket" och det är min senaste lyssnade bok. Detta är ytterligare en fullpoängare av Christina Larsson 💜 Man måste ha läst eller lyssnat på de tidigare två delarna om man ska hänga med i allt i den här boken så jag rekommenderar er att börja från början, om ni mot all förmodan inte redan gjort det. (Ni hittar mer om de två första böckerna här på bloggen genom att söka i sökrutan ovan.) Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 12 timmar och 11 minuter lång. 

Det kanske mest glädjande nu när jag lyssnat ut "Tre är en för mycket" är att jag sett att det kommer att komma en fjärde del och den längtar jag redan efter 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar