Sök i den här bloggen

Translate

lördag 6 juli 2024

"Med mörkret som vittne" av Hamit Aktas

Jisses vilken spännande bok jag lyssnat på nu 💥 "Med mörkret som vittne" av Hamit Aktas har jag haft på min "att läsa-lista" väldigt länge, men någon annan bok har hela tiden klämt sig före. Nu såg jag att uppföljaren snart skulle komma så jag bestämde mig för att lyssna på den och jag kunde knappt pausa för att sova. Det är intressanta karaktärer, hissnade spänning och ett högt tempo. Alltså precis allt jag gillar hos en bra och välskriven deckare 🤍 Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 10 timmar och 50 minuter lång.

"Med mörkret som vittne" är alltså den första delen i serien om kriminalkommissarien John Messmer och den är ett måste för deckarälskaren Ω Själv längtar jag efter den andra delen ("Där ingenting någonsin händer") som kommer som ljudbok den 23 juli 🎧🖤

2 kommentarer:

  1. Totalt missat! Tack för tipset! //Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du också gillar den :)

      Radera