Sök i den här bloggen

Translate

fredag 18 oktober 2024

"Benådaren" av Viveca Sten

Nu har jag lyssnat på Viveca Stens senaste bok 💛 Den heter "Benådaren" och är den femte delen i serien Åremorden och jag tycker att det är en spännande och bra deckare 💙 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 10 timmar och 13 minuter lång.

Jag tycker att den här serien är både spännande och mysig genom att den utspelar sig i Åre som gör mycket för inramningen av det hela. Även karaktärerna är av den sorten att jag gillar dem och vill läsa mer om dem 🖤 Vill ni veta mer om andra böcker av den här författaren så sök på hennes namn i sökrutan ovan.

Med en spaning om att det är mycket blått i många böckers omslag för tillfället så önskar jag er nu en fin fredagskväll! ⛄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar