Sök i den här bloggen

Translate

fredag 4 oktober 2024

"Sömngångaren" av Lars Kepler

Det har kommit en ny del i serien om Joona Linna och det är en riktigt spännande bok 🖤 "Sömngångaren" är den tionde boken i den här serien av Lars Kepler och jag tycker nog att den är en av de bästa 🤍 Under seriens gång har kvaliteten varierat lite så det är kul att kunna ge ett högt betyg till den här boken. Att det inte blir högsta betyg beror på att jag tycker att det blir lite för många blodiga detaljer, men det är ju en smaksak om en gillar det eller inte ❄️ Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 18 timmar och 45 minuter lång.

Handlingen i den här boken slutar på julafton så jag kan konstatera att jag nu påbörjat julmyset för året... eller mys kanske inte beskriver känslan jag får av den här storyn men på något sätt har nedräkningen börjat 🤶🏻 Vill ni läsa mer om tidigare böcker i serien så söker ni på författarpseudonymen i sökruta ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar