Sök i den här bloggen

Translate

måndag 21 oktober 2024

"Män i mörker" av Ramona Ivener

Nu har jag lyssnat på första delen i en ny serie av Ramona Ivener 🎧 Den heter "Män i mörker" och det är en spännande och mörk historia som hade mig fast från första stavelsen 🖤 Jag gillar karaktärerna, storyn och nerven i boken, men slutet är lite för svagt. Jag hade förväntat mig lite mer av det. Nu är inte det något som sänker betyget mycket utan det blir definitivt 4 av 5 för den här boken 🤍 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 7 timmar och 25 minuter lång.

Med ett mer överraskande slut hade det blivit full pott för "Män i mörker". Nu känner jag att jag nu har stora förväntningar på nästa bok i serien 🖤 Vill ni läsa mer om andra böcker av den här författaren så sök på hennes namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar