Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 16 oktober 2024

"Skallben" av Johan Brännström

Den femte delen i Johan Brännströms serie om Mikaela Sköld heter "Skallben" och den har jag lyssnat på nu ☠️ Överlag så tycker jag att det är en nervkittlande och välskriven deckare, men det var några saker som jag inte tycker gick ihop eller förstod meningen med. Jag vill inte skriva vad för jag vill inte förstöra boken för er, men känner ni som jag så kommer ni förstå om ni läser eller lyssnar på den. Men som sagt så är det mest bra så jag kan med gott samvete rekommendera den 💙 Ljudboken är uppläst av Sofia Berntsson och den är 11 timmar och 7 minuter lång.

Jag vet inte om "Skallben" avslutar den här serien, men den skulle kunna göra det. Jag hoppas i alla fall att jag får läsa/lyssna på fler böcker av den här författaren i framtiden 🤍 Vill ni veta mer om tidigare böcker så sök på författarens namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar