Sök i den här bloggen

Translate

söndag 13 oktober 2024

"Isgudarna" av Mons Kallentoft

Jag har skjutit lite på att lyssna på "Isgudarna" eftersom jag tyckte att den var lite för vintrig då den kom 🧊 men nu har jag gjort det och jag måste säga att det var den bästa boken på länge av Mons Kallentoft 💙 Huvudkaraktären Malin Fors håller sig nykter hela boken igenom och det blir enligt mig en mer spännande intrig då man slipper en inramande alkoholdimma ⛄ Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 8 timmar och 5 minuter lång.

"Isgudarna" är den femtonde delen i serien om Malin Fors och vill ni veta mer om de tidigare delarna så söker på författarens namn i sökruta ovan. Vill ni mysa med lite isande spänning så är "Isgudarna" ett bra val av bok 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar