Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 12 september 2023

"Hus av glas" av Louise Penny (originaltitel: "Glass Houses")

Det är verkligen jättelänge sedan jag lyssnade på den här boken. Jag gjorde det under mitt blogguppehåll i början av året och har hittills inte hunnit komma till att skriva om den här på bloggen. Men nu ska jag berätta vad jag tycker om "Hus av glas" som är den trettonde delen i Lousie Pennys serie om Kommissarie Gamache. Det är inte den bästa boken i serien. Den tillhör tyvärr de sämre av dem, men har man precis som jag läst/lyssnat på alla böcker hittills så måste man läsa/lyssna på även den här 🤍 Ljudboken är uppläst av Tomas Bolme och den är 16 timmar och 37 minuter lång. 

Jag kikade lite efter när nästa bok i den här serien kan väntas komma på svenska och det verkar som om det bara är dagar kvar till den kommer. Jag kommer mest troligt att lyssna på den också inom en hyggligt snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar