Sök i den här bloggen

Translate

lördag 16 september 2023

"Märkt offer" av Matt Brolly (originaltitel: "The Mark)

Nu har jag lyssnat på den fjärde delen i Matt Brollys serie om kommissarie Louise Blackwell. Den heter "Märkt offer" och det är, precis som de tidigare delarna jag lyssnat på, en deckare i högt tempo och med krypande spänning. Den här gången tycker jag dock att själva brotten är lite väl osmakliga så det är inget för den med känslig mage... Men helheten är väldigt bra och boken får högt betyg av mig 🧡 Ljudboken är uppläst av Johanna Hermann Lundberg och den är 9 timmar och 35 minuter lång. 

Jag insåg en sak när jag skulle skriva om den här boken och det är att jag helt missat att lyssna på den tredje delen. Jag tror att det kommer att funka att göra det nu, men jag vet inte om jag kommer göra det för det finns så många andra böcker som pockar på min uppmärksamhet. Ni hittar i alla fall mer om de två första delarna i den här serien genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar