Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 5 september 2023

"Svartfågel" av Frida Skybäck

Den här boken av Frida Skybäck har jag börjat på flera gånger, men så har det varje gång dykt upp en bok som jag väntat på och då har jag pausat "Svartfågel". När jag nu såg att den andra delen i den här serien om Fredrika Storm kommit så bestämde jag mig för att börja om med den första delen. Och nu är "Svartfågel" utlyssnad och det är en okej deckare som jag ger betyget godkänt med ett plus efter 💜 Att det inte blir högre är att jag stör mig lite på huvudkaraktären. Nu är boken i alla fall tillräckligt bra att jag så småningom kommer ge även nästa del en chans. Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 12 timmar och 15 minuter lång.

Jag tror att den här serien har potential så jag hoppas att nästa del kommer fängsla mig mer. Men även om jag nu inte lovordar "Svartfågel" så tycker jag att den absolut är läsvärd 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar