Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 19 september 2023

"En bondes död" av Negar Naseh och David Sandström

Nu har jag bekantat mig med författarduon Negar Naseh och David Sandström genom att lyssna på deras debut i spänningsgenren, "En bondes död". Det är den första delen i Brännlidenserien och jag tycker att det är en väldigt bra bok så jag längtar redan efter nästa del i serien 🤎 Det är inte ett jättehögt tempo, men miljön och karaktärerna håller mig fängslad från första bokstaven och jag rekommenderar varmt den här välskrivna boken 🤍 Ljudboken är uppläst av Marie Richardson och den är 12 timmar och 48 minuter lång.

Jag hoppas att jag slipper vänta alltför länge på nästa bok i serien och jag hoppas att den kommer vara precis lika bra och spännande som "En bondes död" 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar