Sök i den här bloggen

Translate

söndag 10 september 2023

"Medlaren" av Jenny Rogneby

Jag såg att det hade kommit en ny bok av Jenny Rogneby och insåg att det var andra delen i en serie, Medlaren, som jag helt missat. Därför gav jag mig på att lyssna på "Medlaren", som är den första bok i den här serien. Jag tycker att det här är en jättebra bok med en spännande ny infallsvinkel i deckargenren och jag ger den mycket väl godkänt i betyg 🧡 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 11 timmar och 41 minuter lång. 

Jag rekommenderar varmt "Medlaren" till alla som precis som jag missat den fram till nu. Jag är riktigt sugen på att snart lyssna även på nästa del i den här serien, men innan dess väntar några andra böcker som jag också är nyfiken på 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar