Sök i den här bloggen

Translate

söndag 28 april 2024

"De oskyldiga döda" av Finn Halfdan (originaltitel: "De uskyldige døde")

Jag var bara tvungen att lyssna på ännu en bok av Finn Halfdan 💙 "De oskyldiga döda" är lika konspiratorisk och spännande som de andra två böckerna jag lyssnat på och jag gillar den mycket. Det är intressanta karaktärer, en spännande story och högt tempo 💜 Ljudboken är uppläst av Niklas Engdahl och den är 13 timmar och 1 minut lång.

De tre böckerna av Finn Halfdan som jag lyssnat på är inte en serie utan helt fristående från varandra. Alla tre är mycket läsvärda och jag rekommenderar dem varmt 💙 Vill ni veta mer om de två tidigare böckerna så gör ni som vanligt - söker på författarens namn i sökrutan ovan. Själv hoppas jag på att man fortsätter översätta Halfdans böcker till svenska så jag får lyssna på mer av detta 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar