Sök i den här bloggen

Translate

fredag 12 april 2024

"Min eld" av Anna Granlund

Det är med lite sorg i hjärtat som jag nu lyssnat på "Min eld" av Anna Granlund 😢 Boken är den fjärde och avslutande delen i serien Östermalms brandstation. Och jisses vilket slut sedan... Jag vill inte förstöra för er som inte lyssnat på boken än så jag skriver inte mer om det. Däremot så vill jag verkligen poängtera att de här böckerna är väldigt spännande och välskrivna så har ni missat dem så är det dags att göra något åt det nu 🔥 Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 9 timmar och 9 minuter lång. 

Vill ni läsa mer om de tidigare delarna i den här serien så gör ni som vanligt - söker på författarens namn i sökrutan ovan. Själv hoppas jag på att få läsa mer av Anna Granlund framöver 💙 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar