Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 18 april 2024

"I ljuset faller lögnen" av Pia Kask och Yin Ling

Det var en självklarhet att jag att jag skulle lyssna på den andra delen i Pia Kasks och Yin Lings serie Kalmardåden. Detta trots att jag inte gav den första delen, "Den stumma sorgen", mer än ett medelbetyg. Ni kan läsa om varför genom att klicka på titeln. Jag är glad att kunna säga att jag tycker att "I ljuset faller lögnen" är bättre och att det också höjer den första boken 🤍 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 12 timmar och 58 minuter lång. 

Efter att ha lyssnat på "I ljuset faller lögnen" ser jag med glädje fram emot den tredje boken i den här serien för nu när karaktärerna fastnat ännu mer hos mig så vill jag bara veta mer om deras framtida utmaningar. Dessutom slutar den här boken med en cliffhanger som verkligen får en att längta efter mer 🤎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar