Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 16 april 2024

"En farlig talang" av Camilla Sten

Den här boken har funnits på min att läsa-lista ett bra tag och nu har det till slut blivit av att jag lyssnat på den. "En farlig talang" av Camilla Sten är en helt okej deckare som är spännande och välskriven, men den saknar det där lilla extra som skulle få mig att ge den mer än ett medelbetyg. Jag ångrar inte att jag lyssnade på den för den är tillräckligt bra för att jag ville lyssna ut den 💙 ...vilket inte varit fallet gällande flera bokval den senaste tiden... 🥀 Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 9 timmar och 33 minuter lång. 

"En farlig talang" är den första delen i serien om kriminalpsykologen Rebecca Lekman och det är inte alls omöjligt att jag kommer att lyssna på fortsättningen. Det beror på hur konkurrensen bland deckare kommer att se ut framöver... 🩸 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar