Sök i den här bloggen

Translate

fredag 19 april 2024

"Fasad" av Johan Hurtig Wagrell och Johanna Hurtig Wagrell

Nu har jag lyssnat på en bok som har det där lilla extra när det kommer till överraskningar och det gör den så bra 🩵 Johan Hurtig Wagrell och Johanna Hurtig Wagrell har verkligen lyckats med både detaljer och helhet i "Fasad" och jag tycker att det är en av vårens hittills bästa böcker 🤍 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 11 timmar och 44 minuter lång. 

"Fasad" är den första boken i spänningsserien Fiktion. Handlingen håller inget högt tempo, men den bjuder på den där krypande spänningen som ett återupptagande av ett gammalt försvinnande bör göra och sedan återkommer jag till de överraskande momenten som då (enligt mig) kryddar till det ordentligt. Min rekommendation inför den här helgen är alltså: läs eller lyssna på "Fasad" 🩶

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar