Sök i den här bloggen

Translate

söndag 8 oktober 2023

"Alla dödas natt - del 1" av Sara Önnebo

Jag har lyssnat på en hel del böcker den senaste tiden, men bloggar gör jag bara emellanåt och då skriver jag flera inlägg på en och samma gång och schemalägger dem för publicering. En av de mysiga böcker jag lyssnat på nu är första delen av "Alla dödas natt" av Sara Önnebo och jag gillar den precis lika mycket som jag gillar hennes tidigare böcker 🧡 Hennes karaktärer och miljöer är så levande, vilket alltid skapar den rätta stämningen för själva intrigen och hon har verkligen blivit lite av en favoritförfattare 💙 Ljudboken är uppläst av Viktoria Flodström och den här första delen är 3 timmar och 38 minuter lång.

"Alla dödas natt" är en ljudkalender i tre delar som får mig att längta till julkalendrarna men den sprider också en mysig och spännande höststämning 🎃 Jag rekommenderar den varmt! 🧡

Vill ni läsa om fler bra böcker av den här författaren så sök på hennes namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar