Sök i den här bloggen

Translate

söndag 29 oktober 2023

"Lånat silver och krossat glas" av Ewa Klingberg

De kommande dagarna kommer det att bli mycket Ewa Klingberg här på bloggen. Anledningen till det är att jag såg att det kommer en julkalender av henne som är en del i Huskvarnasviten. Jag insåg att jag bara lyssnat på den första boken ("Manglade dukar och vikta servetter") i den serien så för att komma ifatt till den första december har jag nu lyssnat på alla de andra delarna i serien. "Lånat silver och krossat glas" är alltså den andra delen och jag gillar den mycket 💛 Karaktärerna är som vanligt härliga och så är jag förtjust i att man får en nutida historia som knyts samman med det förflutna. Ljudboken är uppläst av Anja Lundqvist och den är 8 timmar och 50 minuter lång.

Om ni är fler som missat den här serien och som gillar julkalendrar i ljudboksformat så rekommenderar jag er att börja från början och lyssna ifatt innan nedräkningen till jul börjar 🌲 Man kan såklart också läsa "Lånat silver och krossat glas" i form av en fysisk bok eller e-bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar