Sök i den här bloggen

Translate

måndag 9 oktober 2023

"I cirkelns mitt" av Arne Dahl

Arne Dahl har kommit med en ny bok som också är den första delen i en serie kriminalromaner om kriminalkommissarie Eva Nyman och hennes Novagrupp. Boken heter "I cirkelns mitt" och jag tycker att det är en stark och mycket spännande start på den här serien. Jag uppskattar den här författarens tidigare böcker och han gjorde mig verkligen inte besviken den här gången heller 💛 Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är 14 timmar och 17 minuter lång. 

Ni kan läsa om fler böcker av Arne Dahl här på bloggen och då gör ni som vanligt - söker på författarens namn i sökrutan ovan. Jag påminner också om att jag slutat skriva om handlingen i böckerna eftersom det är enkelt för er att klicka er vidare och läsa mer om vad böckerna handlar om eller på annat sätt ta reda på det. På så sätt sparar jag lite tid och orkar fortsätta med min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar