Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 3 oktober 2023

"Botgöraren" av Viveca Sten

Den här boken hade jag tänkt lyssna på under påskhelgen, men glömde helt bort den. Varför hade jag tänkt göra det då? Jo storyn utspelar sig under påsken och jag tycker att det kan krydda till det hela att ha samma årstid/högtid omkring mig när jag läser eller lyssnar på en bok. Men som sagt, jag glömde bort den och nu när jag såg att nästa del i den här serien var på gång så blev jag påmind om att jag ännu inte lyssnat på "Botgöraren". Det är den tredje delen i Viveca Stens serie Åremorden och det är en riktigt bra och spännande bok 💜 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 10 timmar och 40 minuter lång.

Ni hittar mer om de tidigare delarna i den här serien här på bloggen genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. På samma sätt hittar ni mer om flera av hennes andra böcker. Nu när "Botgöraren" är slut så ser jag fram emot att lyssna på den fjärde boken när den kommer 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar