Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 18 oktober 2023

"Den hundrade kvinnan" av Simon Häggström

Mitt förra inlägg handlade om en bok som jag tycker är viktig och mycket intressant och det gör också detta inlägg. "Den hundrade kvinnan" är den fjärde delen i Simon Häggströms serie Människohandelsgruppen och den är precis som de tidigare delarna mycket läsvärd, men också spännande 💚 Med tanke på Häggströms jobb så vet han verkligen vad han skriver om och samtidigt som jag uppskattar spänningen i hans böcker så förfasas jag över vad som pågår omkring oss varje dag... Ljudboken är uppläst av Niklas Engdahl och den är 12 timmar och 34 minuter lång. 

Jag har läst/lyssnat på de tidigare delarna i den här serien och vill ni veta mer om dem så gör ni som vanligt - söker på författarens namn i sökrutan ovan. De är lika läsvärda som "Den hundrade kvinnan" 🖤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar