Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 5 oktober 2023

"In vino vänskap" av Maria Steen

Jag blev smått förvirrad när jag började lyssna på "In vino vänskap" eftersom det är den sjätte boken i serien I vått och torrt och vännerna Carina och Agneta verkade helt obekanta för varandra. Det visade sig att de också var det för den här boken tar oss tillbaka till när de träffades för första gången och blev vänner. När jag väl förstod att det var så och min förvirring hade skingrats så uppskattade jag som vanligt humorn i denna härliga feelgoodserie 🧡 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 4 timmar och 38 minuter lång.

Jag rekommenderar varmt "In vino vänskap" till alla som vill skratta lite 💙 och eftersom detta är en tillbakablick i huvudkaraktärernas liv så behöver man inte alls ha läst eller lyssnat på de tidigare delarna för att uppskatta den här boken. Däremot rekommenderar jag de tidigare böckerna också och blir ni nyfikna på dem så kan ni läsa mer om dem genom att söka på Maria Steen i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar