Sök i den här bloggen

Translate

lördag 23 mars 2024

"Människohandlarna" av Magnus Jonsson

Så glad jag blev när jag såg att den andra delen i serien Anarkisten hade kommit 🧡 Jag gillar verkligen alla Magnus Jonssons böcker (som ni kan läsa mer om ifall ni söker på hans namn i sökrutan ovan) och "Människohandlarna" är exakt lika spännande och nervkittlande som de tidigare böckerna. Det enda jag stör mig lite på är att karaktärerna har så lågt förtroende för varandra att det blir alldeles för tillknölat och lite fånigt. Men det kan jag ta när resten är så bra 💚 Ljudboken är uppläst av Jessica Liedberg och den är 13 timmar lång. 

Vill ni ha lite spännande läsning eller lyssning till påskhelgen så är "Människohandlarna" ett riktigt bra val av bok 🐣 Böckerna i Anarkisten är en fristående fortsättning på den här författarens Hatet-trilogi och jag rekommenderar er alla läsa eller lyssna på alla böckerna om ni inte redan gjort det 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar