Sök i den här bloggen

Translate

måndag 4 mars 2024

"Rov" av Dag Öhrlund och Felix Åberg

Dag Öhrlund och Felix Åberg kändes som en spännande författarduo så jag var bara tvungen att lyssna på "Rov" när jag såg den 💛 Jag hade med andra ord ganska höga förväntningar på den här boken så jag var lite rädd att bli besviken men det hade jag inte behövt vara. Jag ger höga betyg för story, tempo, spänning och karaktärer så min uppmaning är: läs eller lyssna på den här boken och gör det så snart du kan 🧡 Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö (vilket bara gör boken ännu bättre!) och den är 13 timmar och 48 minuter lång. 

"Rov" är den första delen i en ny deckarserie och det ska bli spännande att se vad som händer härnäst med Chris Russel och Leo Barde. Om ni söker på respektive författare i sökrutan ovan så kan jag lova att ni hittar mer om fler spännande böcker att sätta tänderna i 💥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar