Sök i den hÀr bloggen

Translate

lördag 30 mars 2024

🐓 "Utan dig" av Lina Areklew 🐓

Hoppas att ni alla har en fin och mysig pĂ„sk 🐣 Som utlovat sĂ„ fortsĂ€tter jag att tipsa om spĂ€nnande böcker att koppla av med under helgen. PĂ„skaftons tips fĂ„r bli "Utan dig" av Lina Areklew. Det Ă€r den fjĂ€rde delen i hennes Ulvöserie och det Ă€r en spĂ€nnande och lĂ€svĂ€rd deckare 💛 Jag hade lite svĂ„rt att komma in i handlingen sĂ„ jag kĂ€mpade lite med den hĂ€r boken i början. Om det Ă€r fler som kĂ€nt som jag sĂ„ vill jag bara sĂ€ga att det Ă€r vĂ€rt att göra det för nĂ€r storyn tar fart sĂ„ blir det riktigt spĂ€nnande đŸ”„ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Mirja Turestedt och den Ă€r 9 timmar och 37 minuter lĂ„ng.

Även om jag gillar den hĂ€r boken sĂ„ fastnade jag tyvĂ€rr inte lika mycket för den som jag gjorde för de första tre, men det beror inte pĂ„ att detta Ă€r en dĂ„lig bok utan att de andra Ă€r vĂ€ldigt bra. Vill ni veta mer om dem sĂ„ söker ni pĂ„ författarens namn i sökrutan ovan. Nu ska jag fortsĂ€tta njuta av pĂ„skhelgen 🐔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar