Sök i den här bloggen

Translate

söndag 17 mars 2024

"Sju kvadrat med lås" av Jussi Adler-Olsen (originaltitel: "Syv m² med lås")

Så var sagan om Avdelning Q slut 💔 Ja det är med lite sorg i hjärtat som jag nu har lyssnat ut "Sju kvadrat med lås" som är den tionde och sista delen i av denna mycket spännande och underhållande serien av Jussi Adler-Olsen 💚 Just den här boken är inte den bästa av dem, men det blev ett avslut och det är ändå skönt för mig som läsare när jag uppskattat något så mycket. Kanske blev det här i sista boken någon krumbukt och svängning för mycket, men det är i alla fall spännande hela tiden och jag kommer att sakna hela gänget på Avdelning Q 🖤 Ljudboken är uppläst av Stefan Sauk och den är 18 timmar och 7 minuter lång.

Ni hittar mer om alla de tidigare delarna i den här serien genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. Jag passar själv på att tacka för fantastiska böcker som, som sagt, är hisnande spännande men samtidigt väldigt roliga och underhållande 💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar