Sök i den här bloggen

Translate

lördag 16 mars 2024

"Kvinna saknad" av Mary Kubica (originaltitel: "Local Woman Missing")

Jag har sett ganska mycket reklam för "Kvinna saknad" så när den kom som ljudbok kände jag att jag ville lyssna på den och se om den motsvarade det jag hade hört. Betyget blir väl godkänd 💙 ...även om jag inte känner mig wow:ad. Intrigen är spännande, storyn bjuder på överraskningar och karaktärerna är fängslande, men det där lilla extra saknas för att det ska bli en fullträff. Ljudboken är uppläst av Alexander Salzberger, Jessica Pellegrini, Emma Molin och Sofia Berntson och den är 11 timmar och 13 minuter lång.

"Kvinna saknad" av Mary Kubica är absolut läsvärd och det finns ännu ett tips på en bra bok av den här författaren här på bloggen, "En sista lögn". Klicka på titeln för att läsa mer om den 🩷

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar