Sök i den här bloggen

Translate

fredag 1 mars 2024

"Se dig död" av Peter James (originaltitel: "Picture you dead")

Ledig fredag och jag tänkte bjuda på ett boktips i form av "Se dig död" av Peter James 💛 Boken är den artonde delen i serien om kriminalintendent Roy Grace och jag tror att man antingen gillar den här serien eller så har man tröttnat under resans gång för böckerna liknar varandra lite och det väl naturligt när man skrivit så mycket om samma karaktärer. Själv tillhör jag dem som tycker om serien och delvis beror det just på karaktärerna som numera nästan känns som familjemedlemmar. Jag tycker också att själva intrigerna skiljer sig tillräckligt åt för att jag ska tycka att böckerna är spännande 🤎 Ljudboken är uppläst av Christoffer Svensson och den är 15 timmar och 20 minuter lång.

Med denna bok önskar jag er en fin fredag och jag lovar att det kommer att komma fler boktips under helgen 🎧 Jag tänker nämligen schemalägga några till redan nu 💻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar