Sök i den här bloggen

Translate

lördag 1 december 2018

✨ Årets två adventskalendrar i bokformat ✨

I år kommer jag att läsa en novell/dag ur "Samtidigt i New York", och eftersom den innehåller 24 noveller så är det en av mina bokadventskalendrar i år! ✨ Jag kommer inte att recensera en novell om dagen (av olika skäl) utan kommer med ett utlåtande då hela samlingen är utläst. Men bara omslaget ger mig decembermysrysningar och ni kanske är fler där ute som bara genom att se den eller på titeln gjort samma val som jag. Eller som kommer göra det nu?

Jag kommer också att lyssna på Mikael Ressems "Brustna hjärtans död" som finns i 24 delar. Ett avsnitt om dagen alltså! Inte heller den här kommer jag att skriva om varje dag, men jag tycker att det är en riktigt bra idé och jag ser fram emot att lyssna. Första delen är 30 min lång och det känns lite lagom.

Förra året var det "Jul igen" som var min adventskalender. Ni kan läsa om den här.

🎄 Önskar alla en mysig december och nedräkning till jul! 🎄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar