Sök i den här bloggen

Translate

söndag 4 september 2022

"Två sidor av samma mynt" av Christina Larsson

Äntligen har den andra delen om Agenturen kommit 💚 "Två sidor av samma mynt" är fortsättningen på "Ett livsavgörande beslut" som jag verkligen gillade. Även här i den andra boken är tempot skyhögt och det är spännande precis hela tiden. Jag gillade karaktärerna redan i första boken och nu blir jag ännu mera fäst vid dem. Det här är asolut en bok jag rekommenderar om ni gillar högklassig spänning 🤍 Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 12 timmar och 13 minuter lång. 

Louise och Max Olsen driver säkerhetsföretaget Agenturen. De är internationellt efterlysta för mord och har tvingats gå under jorden. De befinner sig i Berlin där de försöker komma fram till vad de ska gör härnäst. När de får ett uppdrag med flera miljoner i arvode ser de en möjlighet att skaffa sig förutsättningarna som behövs för att kunna bevisa att de är oskyldigt anklagade. Men hemma i Sverige jobbar både fiender och polisen med att hitta dem och när Louise gör ett ödesdigert misstag får de upp vittringen. Nu tvingas paret Olsen att lämna Berlin och återigen fly. 

Som ni förstår vid det här laget så gillar jag den här serien av Christina Larsson 🖤 Så nu börjar min väntan på den tredje delen. Hoppas jag slipper vänta alltför länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar