Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 8 augusti 2024

"A - Mörkret ljuger alltid" av Lars Thomassen (originaltitel: "A - Mørket lyver altid")

Jag tycker att det är väldigt dåligt med intressanta deckarnyheter för tillfället (med ett och annat undantag som ni kunnat läsa om här) så därför har jag fortsatt att kolla vad jag har i min digitala bokhylla och plockat böcker därifrån. Nu blev det "A - Mörkret ljuger alltid" av Lars Thomassen och jag tycker att det är en spännande och bra deckare som absolut ger mersmak 🤍 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 11 timmar och 5 minuter lång. 

"A - Mörkret ljuger alltid" är den första delen i Alfabetsserien där Asger Hartvig och Iben Brahms löser brott tillsammans. Jag kommer nog att fortsätta följa deras äventyr framöver 🤎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar