Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 6 augusti 2024

"Skuggriket" av Kim Faber och Janni Pedersen (originaltitel: "Skyggeriget")

Jag lyssnade på "Skuggriket" av Kim Faber och Janni Pedersen lite snabbare än jag trodde. Det har varit lite ont om deckarnyheter som lockat mig de senaste dagarna så då gav jag mig på den här boken direkt. Det är faktiskt med glädje jag kan säga att det för en gångs skull när det gäller den här serien gick fort att komma in i handlingen och jag tycker att det är en spännande och bra deckare 💛 Ljudboken är uppläst av Niklas Falk och den är 12 timmar och 44 minuter lång. 

"Skuggriket" är den fjärde delen i serien om Martin Juncker och som vanligt hittar ni mer om de tidigare delarna här på bloggen genom att söka på författarnas namn i sökrutan ovan. Det går att läsa eller lyssna på "Skuggriket" som fristående bok men jag tror att man får ut mer av den om man har läst/lyssnat på de tidigare delarna innan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar