Sök i den hÀr bloggen

Translate

torsdag 1 augusti 2024

"Änkan" av Helene Flood (originaltitel: "Enken")

💙 Det Ă€r mitt i OS i Paris och mitt fokus ligger verkligen pĂ„ det just nu, men jag fĂ„r stunder att lyssna pĂ„ böcker emellanĂ„t och det finns ocksĂ„ nĂ„gra sedan tidigare schemalagda inlĂ€gg som kommer att dyka upp hĂ€r framöver. 💛

"Änkan" av Helene Flood har funnits i min digitala bokhylla ett tag nu och till sist blev det av att jag lyssnade pĂ„ den och det Ă€r jag jublande glad över nu 💛 Jag tycker att det Ă€r en vĂ€ldigt vĂ€lskriven bok med psykologisk spĂ€nning som kryper pĂ„ en i sakta mak. Dessutom bjuder den pĂ„ överraskningar hela vĂ€gen till sista stavelsen. Detta Ă€r med andra ord en toppenbok đŸ”„ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Marie Richardson och den Ă€r 9 timmar och 8 minuter lĂ„ng.

Det Ă€r sĂ„ kul att bli positivt överraskad av en bok som man inte har superhöga förvĂ€ntningar pĂ„ och det blev jag verkligen av "Änkan". Som ni förstĂ„r sĂ„ rekommenderar jag varmt den hĂ€r boken till alla som gillar nervkittlande spĂ€nning i lugnt tempo 🧡 Jag vill definitivt lyssna pĂ„ fler böcker av den hĂ€r författaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar