Sök i den här bloggen

Translate

söndag 18 augusti 2024

"Mord i kräftornas tid" av Anna Ihrén

Första delen i en ny serie av Anna Ihrén finns nu att läsa eller lyssna på. Den heter "Mord i kräftornas tid" och det är en mysdeckare där relationer och känslor är mer i fokus än själva mordhistorien. Just när det kommer till den här genren är det ju inte så konstigt men kanske hade jag hoppats på lite mer spänning. Trots det så tycker jag att boken är helt okej och gillar man mysdeckare så ska man läsa eller lyssna på den 💙 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 8 timmar och 7 minuter lång.

"Mord i kräftornas tid" är första delen i serien Skärgårdspolisen 🦞 Även om jag nu inte golvades av den här boken så är jag nyfiken på hur det fortsätter så jag kommer absolut att lyssna på nästa bok också 🤍 Vill ni ha fler tips på läsvärda böcker av den här författaren så söker ni bara på hennes namn i sökruta ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar