Sök i den här bloggen

Translate

söndag 4 augusti 2024

"Riddarkorset" av Jørgen Jæger (originaltitel: "Ridderkorset")

Jag fortsätter att lyssna på Jørgen Jægers första böcker i serien om Ole Vik och Cecilie Hopen vartefter de kommer ut på svenska. Den senaste utgivna är den fjärde delen i serien och den heter "Riddarkorset" och jag tycker att det är en av de bättre böckerna i hela serien 💚 Det är spännande och intressant och karaktärerna är det ju länge sedan jag fastnade för så jag ger ett väldigt högt betyg till den här boken 💙 Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är 17 timmar och 49 minuter lång. 

Ni kan läsa mer om alla böcker i den här serien som getts ut på svenska genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. Själv ser jag fram emot att få fortsätt följa Vik och Hopen framöver 🧸🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar