Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 14 augusti 2024

"Gå över lik" av Anna Jansson

Jag gillar verkligen Anna Janssons serie Bergslagens blå och i förra veckan kom den senaste delen "Gå över lik". Den här boken är precis lika spännande och bra som de tidigare delarna i serien och jag rekommenderar den varmt 💛 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 11 timmar och 26 minuter lång.

"Gå över lik" är den sjätte delen i serien och jag tycker att böckerna bara blir bättre och bättre ju fler jag lyssnar på. Ett genialt drag enligt mig är att en karaktär försvinner och en ny tillkommer emellanåt. I mina ögon gör det att jag lyckas hålla intresset uppe ännu mer för jag vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig under handlingens gång. Har ni mot all förmodan missat den här serien fram till nu så är det dags att börja läsa eller lyssna på den nu💥 Genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan kan ni läsa mer om de tidigare delarna i serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar