Sök i den här bloggen

Translate

fredag 23 augusti 2024

"Syndafallet" av Johannes Selåker

Nej, nej, nej... vilken besvikelse den här boken är 💤 Ja jag somnade ifrån lyssnandet flera gånger och till slut brydde jag mig inte ens om att försöka hitta tillbaka till stunden där jag gjorde det för jag hade tappat intresset för handlingen helt. "Syndafallet" är den andra delen i Johannes Selåkers serie Blodslinjen och till skillnad från första delen, "Fräls oss ifrån ondo", så är den ointressant, rörig och tråkig. Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är hela 19 timmar och 36 minuter lång. 

Det är inte alls kul att såga en bok på det här sättet men jag kan inte rekommendera den över huvudtaget... och tyvärr så är det nu osäkert om jag kommer fortsätta följa serien och Selma Halilovic framöver. Men söker ni på författarens namn i sökrutan ovan så hittar ni andra läsvärda böcker av honom 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar