Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 22 augusti 2024

"De utvalda" av Helena Kubicek Boye

Den här boken har funnits i min digitala bokhylla sedan den kom ut, vilket är ett tag sedan, och nu har jag äntligen lyssnat på den. "De utvalda" är den första delen i serien Profileraren av Helena Kubicek Boye och jag tycker att det är en spännande deckare som absolut är värd att läsas eller lyssnas på 🖤 Ljudboken är uppläst av Jessica Liedberg och den är 9 timmar och 42 minuter lång.

Jag vet inte varför det har tagit så lång tid för mig att lyssna på den här boken för jag har läst och lyssnat på många välskrivna och bra böcker av den här författaren (ni hittar mer om dem genom att söka på hennes namn i sökrutan ovan), men bättre sent än aldrig... Handlingen i den här boken utspelar sig i ett vintrigt Malmö och på något sätt kändes det passande trots att sommaren inte riktigt är slut för nu börjar det kännas lite som höst ute... 🍁🍂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar