Sök i den här bloggen

Translate

måndag 12 augusti 2024

"Kroppen i Issjödalen" av Karin Färnlöf Clarin

En av böckerna som jag i väntan på nya spännande böcker plockat ur min digitala bokhylla är "Kroppen i Issjödalen" av Karin Färnlöf Clarin. Boken är den tredje delen i serien Gällivaremorden och jag tycker att den håller samma klass som de tidigare delarna (vilka ni kan läsa om genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan). Jag gillar karaktärerna och storyn är både spännande och lite överraskande på sina ställen 💙 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 8 timmar och 43 minuter lång. 

Det går att läsa eller lyssna på "Kroppen i Issjödalen" som en fristående bok men jag rekommenderar att ni börjar med första boken och läser dem i turordning, om ni inte redan gjort det förstås 🦌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar