Sök i den här bloggen

Translate

fredag 16 augusti 2024

"Dalens djup" av Hannah A. Helseth

Efter att ha funnits på min att läsa-lista ett tag blev det till slut av att jag lyssnade på "Dalens djup" av Hannah A. Helseth. Boken är den här författarens debutroman och jag tycker att den är så pass bra att jag gärna lyssnar på fler böcker av henne 🤎 Som läsare får man följa med den medelålders poliskommissarien Asbjörn Kilde när han försöker lösa ett brott där hans dotter befinner sig i händelsernas centrum. Ljudboken är uppläst av Charlotta Jonsson och den är 11 timmar och 42 minuter lång.

Jag rekommenderar "Dalens djup" till alla som gillar spännande deckare där tempot inte är skyhögt. Det vägs å andra sidan upp av intressanta karaktärer, en för handlingen passande miljö och en story som fängslar. Jag ger inte boken ett toppbetyg utan det blir godkänt med minst ett plus efter 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar