Sök i den här bloggen

Translate

söndag 26 november 2023

"Calima" av Gabriella Ullberg Westin

Jag blev lite nyfiken när jag såg att Gabriella Ullberg Westin hade kommit med en ny fristående deckare. Den heter "Calima" och är alltså inte en del i serien om Johan Rokka. Jag gillar Rokka-serien och hade höga förväntningar på den här boken. Men tyvärr så är det bara på slutet som storyn tar sig och det blir riktigt spännande. Innan dess har det segat på i ett makligt tempo som gjorde att jag hade svårt att hålla intresset uppe genom hela boken. Men som sagt så tog det sig rejält på slutet så det blir i alla fall godkänt för "Calima" 🤎 Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 12 timmar och 21 minuter lång.

Med det här inlägget önskar jag er en fortsatt fin söndag 🤍 Nu ska jag fortsätta titta på längdåkning och skidskytte ⛷☃️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar