Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 22 november 2023

"Daglösa" av Hällpetters Maria Bergström

Egentligen hade jag tänkt spara den här boken till lite närmre jul men nu kunde jag inte hålla mig längre 🤍 Jag tycker att "Daglösa" av Hällpetters Maria Bergström är en spännande och välskriven deckare som jag slukade ganska snabbt ☃️ Man får följa kriminalinspektör Anders Marée och hans kollegor när de försöker ta reda på vem som mördat den oidentifierade kvinna som hittas död uppe på de snötäckta slagghögarna i centrala Falun. Ljudboken är uppläst av Reine Brynolfsson och den är 10 timmar och 12 minuter lång.

"Daglösa" är den första delen i en serie om Anders Marée och jag kommer absolut att vilja lyssna på även nästa del när den kommer 🖤 Det här är en bok som utöver spänning också bjuder på vinter- och julkänsla ❄️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar