Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 28 november 2023

"Skuggvinter" av Louise Baumgärtner

Den här boken har legat i min digitala bokhylla ganska länge nu så jag kände att det var dags att lyssna på "Skuggvinter" av Louise Baumgärtner. Titel- och omslagsmässigt passar den ju också fint med mitt jul- och vintertema ❄️ Detta är en psykologisk spänningsroman om relationer och hur fel allt kan gå om man faller för fel person. Jag tycker att den är hyggligt bra och även om den inte kryper in under skinnet på mig så får boken godkänt av mig 💜 Ljudboken är uppläst av EvaMaria Oria och den är 10 timmar och 56 minuter lång.

Letar ni efter psykologisk spänning så är den här boken ett bra val 🤍 Nu börjar jag räkna ner till fredag då det är dags för julkalendrar i ljudboksformat ☃️🎧

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar