Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 2 november 2023

"Falska toner och söta vinbär" av Ewa Klingberg

Då var det dags att skriva om den femte delenHuskvarnasviten som är en del i min uppladdning inför julkalendern "Frostiga rosor och kryddat vin" 🌹 "Falska toner och söta vinbär" är precis som de tidigare böckerna en mysig och lite småspännande bok som knyter ihop historien med nutiden och jag gillar den mycket 💚 Återigen har Ewa Klingberg lyckats hitta nya karaktärer som smälter in perfekt i den härliga miljön där allt utspelar sig. Ljudboken är uppläst av Anja Lundqvist och den är 9 timmar och 15 minuter lång. 

Jag rekommenderar varmt "Falska toner och söta vinbär" och om ni nu tycker att jag lämnat vinter- och jultemat helt så kan jag lova att man får lite av det även i den här boken eftersom den historiska delen av storyn sträcker sig över flera år 🤍 Nu kommer det bli lite mindre feelgood och mer deckare ett tag här på bloggen så till er som saknat dessa tips den här veckan så kommer det snart flera sådana 🖤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar