Sök i den här bloggen

Translate

lördag 11 november 2023

"Järnblomma" av Frida Skybäck

Nu har jag lyssnat på den andra delen i Frida Skybäcks serie om Fredrika Storm och jag tycker att den är lite bättre än den första boken. "Järnblomma" är hyggligt spännande och nu känner jag lite mer för karaktärerna också så kanske behövde jag bara lära känna dem lite bättre. Att handlingen också bygger på ett 30 år gammalt försvinnande från ett nerlagt mentalsjukhus kryddar till det lite extra för det är alltid en mystik kring sådana ställen 🧡 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 11 timmar och 19 minuter lång.

Letar ni efter en lite lagom spännande deckare så rekommenderar jag att ni läser eller lyssnar på "Järnblomma", men börja gärna med den första delen om ni inte redan läst/lyssnat på den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar