Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 7 november 2023

"Nya utsikter" av Ewa Klingberg och Hanna Åhman

Jag vet att jag utlovade lite mindre feelgood och lite mer deckare ett tag nu, men när jag såg att den tredje och avslutande delen av serien Herrgården vid sundet ("Nya utsikter") hade kommit så var jag tvungen att lyssna på den. Jag tycker lika mycket om den som jag de två första böckerna och även om nu omslaget kanske inte visar det så mycket så är det en höst- och julbok, för ja allt knyts ihop och slutar på julafton 🤶🏻 Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 3 timmar och 19 minuter lång.

Vill ni läsa om fler böcker av Ewa Klingberg och Hanna Åhman så använder ni bara sökrutan ovan. Jag tycker att ni ska välja den här serien om tre böcker om ni vill ha lite lugn och mysig feelgood att koppla av med 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar