Sök i den här bloggen

Translate

fredag 10 november 2023

"Farlig sanning" av Matt Brolly (originaltitel: "The Gorge")

Oj oj vad jag har rört ihop det när det kommer till den här serien av Matt Brolly. När jag hade lyssnat ut "Märkt offer" (del fyra i serien) trodde jag att jag hade missat att lyssna på den tredje delen. Nu hittade jag den bland de böcker som jag lyssnade på under mitt blogguppehåll i början av året så jag hade helt enkelt bara glömt att jag lyssnat på "Farlig sanning". Nu säger inte de något om betyget på boken för jag gillar verkligen den här spännande serien om polisen Louise Blackwell och efter att ha friskat upp mitt minne så kan jag meddela att även det här är en välskriven och läsvärd deckare 💚 Ljudboken är uppläst av Johanna Hermann Lundberg och den är 9 timmar och 59 minuter lång. 

Jag har inte många böcker kvar bland dem som jag lyssnade på under min bloggpaus i början av året så jag hoppas att jag inte kommer röra ihop fler böcker och serier. Nu önskar jag er en fin fredagskväll! 🍂🍁🍂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar