Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 14 november 2023

"Döden i Thunder Bay" av Douglas Skelton (originaltitel: "Thunder Bay")

För ett tag sedan letade jag efter en spännande deckare att lyssna på och valde till slut "Döden i Thunder Bay" av Douglas Skelton. Men tyvärr så kom jag aldrig riktigt in i den och jag har pausat den vid flera tillfällen innan jag till slut kom till upplösningen. Jag kan inte riktigt rekommendera den här boken för jag tycker inte att det är speciellt spännande, karaktärerna är bleka och storyn är rörig. Ljudboken är uppläst av Charlotta Jonsson och den är 12 timmar och 37 minuter lång. 

"Döden i Thunder Bay" är första delen i en serie om reportern Rebecca Connolly. Jag tror tyvärr inte att jag kommer att fortsätta följa hennes äventyr framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar