Sök i den här bloggen

Translate

söndag 7 maj 2023

"De döda flickorna i skogen" av Lotta Lundh

För ett tag sedan hängde jag en stund med det udda cold case-gänget vid Karlstadspolisen och det bjöd som tidigare på spänning och underhållning 💜 "De döda flickorna i skogen" är den tredje delen i Lotta Lundhs serie Cold case Karlstad. Ni hittar mer om de två första böckerna här på bloggen om ni söker på författarens namn i sökrutan ovan. Återigen så är det karaktärerna som är en stor del i att jag gillar de här böckerna. Ju mer jag läser och lyssnar på desto tydligare blir det för mig att det är lika viktigt att få en känsla för dem som att handlingen är spännande. Som tur är så är den här boken en perfekt mix av detta 💚 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 10 timmar och 28 minuter lång. 

Jag rekommenderar varmt den här serien och jag hoppas att jag någon gång i framtiden får möjlighet att lyssna vidare på den 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar